1.Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου?

Αν η παραγγελία σας γίνει εώς τις 15:00μμ καθημερινής η παραγγελία σας αποστέλεται την ίδια μέρα με παραλαβή 1-3 ημέρες εργάσιμες.

2.Θέλω να αγοράσω κάποια από τα προϊόντα σας με την πιστωτική μου κάρτα,είναι ασφαλές?

Φυσικά,μέσω της Εurobank και της τελευταίας τεχνολογίας κρυπτογράφησης όλα τα στοιχεία σας είναι ασφαλές,και η εταιρία μας δεν αποθηκεύει για κανέναν λόγο τα στοιχεία της κάρτα σας με αποτέλεσμα την ασφάλεια των συναλλαγών σας με χρήση της πιστωτικής σας κάρτας.

3.Θα ήθελα κάποια από τα προϊόντα σας τα οποία δεν αναφέρουν τιμή,πώς μπορώ να ενημερωθώ για την αξία τους?

Αυτό συμβαίνει στα προϊόντα που αυτή την στιγμή δεν είναι άμεσα διαθέσιμα για αποστολή.Εντός λίγων ημερών ή και ωρών θα εμφανιστεί στην οθόνη σας η αξία όπου και είναι πλέον διαθέσιμα.

4.Σε κάποια από τα προϊόντα σας αναφέρεται ότι έχουν εγγύηση,πώς μπορώ να κάνω χρήση της?

Εφόσον αποκτήσατε προϊόν με εγγύηση και η λειτουργία του δεν είναι ομαλή,μπορείται να μας το επιστρέψετε με την απόδειξη αγοράς και θα προβούμε στη λύση του προβλήματος εφόσον δεν έχει επηρεαστεί από κακή λειτουργία του από εσάς.Σε περίπτωση κακής χρήσης θα ενημερωθείται για την αξία της επισκευής πρν προβούμε σε αυτήν,

*Τα έξοδα αποστολής σε εμάς και επιστοφής σε εσάς ειναι δικής σας χρέωσης.

 5.Παρήγγειλα ένα προϊόν άλλα παρέλαβα κάποιο άλλο.

Παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας στο τηλέφωνο 210 3467881 ή¨ μέσω email info@v-store.gr, σε περίπτωση που το λάθος είναι της αποθήκης μας θα γίνει άμμεση αντικατάσταση του προϊόντος χωρίς καμία επιβάρυνση από εσάς.

6.Έκανα παραγγελία αλλά δεν έχω παραλάβει κανένα ενημερωτικό email.

Επιβεβαιώστε οτί κατά την διάρκεια της παραγγελίας σας συμπληρώσατε σωστά όλα τα στοιχεία σας.

7.Πώς γνωρίζω εάν το προϊόν/τα προϊόντα που ενδιαφέρομαι είναι άμεσα διαθέσιμα?

Όλα τα προϊόντα που είναι στην ιστοσελίδα είναι άμεσα διαθέσιμα για αποστολή στον χώρο σας.Τα προϊόντα που δεν είναι πλέον διαθέσιμα δεν είναι αναρτημένα στην ιστοσελίδα μας και όλα αυτά χάρη στο εξειδικευμένο προσωπικό μας που φροντίζει καθημερινά για την δική σας καλύτερη εξυπηρέτηση.

8.Παρέλαβα ένα προϊόν αλλά τελικά δεν το θέλω,μπορώ να το επιστρέψω?

Εφόσον αλλάξατε γνώμη μπορείται να μας στείλετε το προϊόν πίσω,αρκεί να βρίσκεται στην ίδια κατάσταση που το παραλάβατε χωρίς να έχει ανοιχτεί η συσκευασία ή αλλοιωθεί.Τα έξοδα αποστολής για να γυρίσει σε εμάς το προϊόν επιβαρύνουν εξ ολοκλήρου τον πελάτη και μπορούν να αποσταλούν με γενική ταχυδρομική μόνο,και εφόσον έχει προηγηθεί επικοινωνία με το τηλεφωνικό μας κέντρο.Επιστροφή χρηματων δεν μπορεί να γίνει αλλά μπορούμε να σας στείλουμε άλλα προϊόντα με έστω την ίδια τελική αξία.Τέλος τα έξοδα αποστολής των νέων προϊόντων θα επιβαρύνουν τον πελάτη.